از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟


یادداشت اول: از لحنم و استدلال هایِ صد من دوزار ام تو پست پایین خنده ام می گیره... انگار روم نمی شه بگم که «دلم می خواد گندی رو که زدم بذارم زمین و در برم»!... به جاش سعی می کنم مشکل رو مدل کنم و "استراتژی" خلق کنم و از فلان جایِ غیب دلیل در بیارم و آخرش به این نتیجه برسم که درستش اینه که آدم وقتی گند می زنه، سریع بذاردش زمین و در بره!... اینم نتیجه ی تربیت شدن در مکتبِ علمایِ کامپیوتر که همه ی زورشون رو واسه ی انتزاعی کردنِ دنیا می زنن و فکر می کنن زندگی هر چه اَبسترکت تر و مافیها هر چه ویرچوال تر، بهتر... منم که جو گیر...

خلاصه اش رو گفتم... دلم می خواد همین الان گندی که زدم و زدن رو بذارم زمین و در برم


یادداشت دوم: طی سالی که گذشت به اندازه ی بچه ی فلانی که دو سالش است مریض شدم... همه ی «مرخصی هایِ به علتِ بیماری» ام را مصرف کرده ام و تا دو هفته ی دیگر که سال تمام می شود اجازه ندارم مریضی بگیرم!... البته به روی خودم نمی آورم ولی فکر کنم از نشانه های دق کردن است که با هر فوتی به تب و سرفه و بی حالی می افتم... نمی دانم این زندگی ِ بحران زده کی درست می شود و همین برزخ بودنش هم زیادت می کند دردم... گاهی می ترسم از اینکه با خوش خیالی تن به مرداب سپرده باشم و یکهو به خودم بیام ببینم با همه ی دست و پا زدن ها، دارم بیشتر و بیشتر فرو می رم... در کل صبر جزیل برایِ خودم آرزومندم...


یادداشت سوم: آیا موجودیتی مثل سپاه حتی از ولایت فقیه هم خطرناک می باشد؟ این سوالیه که در قسمت های بعدی بهش جواب می دیم...


نظرات 4 + ارسال نظر
میم نقطه پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://naamahram.mihanblog.com

موجودی مثل سپاه اگر نبود الان اون دولتی که شما زیر چترش زندگی می کنید الان کی رو شیمیایی می کرد؟

موجودی مثل سپاه برای سکولارها خطرناکه ولی برای اون بچه های محروم نشین کرمان و ایلام وسیستان برکته!
وقتی براشون راه و مدرسه میسازن و براشون بیمارستان صحرایی میزنن.

موجودی مثل سپاه ثابت کرد که برای صدام و اربابهای صدام خطرناکه!
بذری که سپاه در لبنان و فلسطین پاشید درختان سربلندی رو به بار آورده که گردن پتجمین ارتش جهان رو خورد کرد!

میم نقطه پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://naamahram.mihanblog.com

در مورد جنبش روسری!!!!
یا به عبارت بهتر کمپین نامردها!
باید بگم که ابداع جدیدی نیستُآدم یاد عمروعاص میفته وقتی از نبرد با علی ترسید و چپلی شد!

خانوم ( سکولار) یک نفر زن و بچه اش را هم به میدان جنگ به کربلا آورده ولی جبهه ی مقابل مردانش برای فرار لباس زن می پوشند!

در هنگامه ی فتنه مرد از (نا)مرد خوب شناخته می شود

درضمن زیاد خودتان را تحت بمباران رسانه ای قرار ندهید اوضاع ایران آنطور که رسانه ها میگویند نیستُحداقل خیلی بهتر از دوران خلع بنی صدر است

سارا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ

بله... صحیح می فرمایید

میم نقطه جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ

دعوت می کنم اینجا رو بخونی ببینی این مردم مظلوم ایلام هستن که صحیح میگن نه من و شما! خانوم سکولار

http://naamahram.mihanblog.com/post/94

ایران فقط بالا شهر تهرون نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد