متاسفانه از کوزه همان برون تراود که در اوست

 

داشتم تو میل باکس ام می گشتم دنبالِ یه فایلی مربوط به پروژه ای که خیلی قدیمها انجام داده بودم، به یه سری ایمیل های قدیمی برخوردم و انقدر غرق در خاطرات شدم که اصن موضوع اصلی یادم رفت... 

 

درسته که تو این دورانِ واویلا، حرفِ متفرقه زدن نشونه ی بی رگی ِ آدمه... ولی این یکی حسابش فرق می کنه... همینجوری که ایمیل های قدیمی رو می خوندم باورم نمی شد (و هنوز هم نمی شه) که چه حجمی از خاطرات رو دارم با خودم حمل می کنم... تازه قدیمترها یه عادتِ زشتی داشتم که هر از چند گاهی می زدم همه چی رو پاک می کردم... وگرنه که عمق قضیه خیلی بیشتر از اینهاس... 

 

و این خاطرات هر لحظه همراهِ آدمه دیگه... و به قول اون یارو، رو هولوگرامت با زاویه ی خودش نور می اندازه... اونوقت می گن چرا اخلاقت فلان...

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.3g.blogsky.com/

خیلی وبلاگ جالبی داری
موفق باشی.

Baroon پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ق.ظ

In ettefagh har az gaahi vase manam miofte.
Va yeho eine divoone ha vasate nesfe shab, dar hale ye kar
dige, mizanam zir e gerye !

Rasti !
Be nazare man harf e motefareghe zadan az bi ragi Nis
Mesal e naghzesham man o Weblogam hastim
Don't judge people easily ;)

reza پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

dar takmile sohbat haye comment gozare ghabli
Dont judge people at all

Siavash جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ق.ظ

dar takmile sohbathaaye comment gozare ghabli
to Judge is inevitable
+
I think this has nothing to do with judging people, anyone defines his or her weblog in ways he or she wants , and this reads rather a self statement to me than a judgment.

Sara جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

thanks for backing me up Siavash... I was totally talking to myself when I wrote that (neshooneye bi ragi-e) sentence...
:-) But that was a worthy piece of advice

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد