مثل مرغ ِ سر کنده می خورم تو در و دیوار... خارش انگشتان هنوز هست و می خواستم یه چیزی بنویسم ولی کو تمرکز... کله ام شده عین ِ مزرعه ی ملخ زده... فکرهای ریز ریز  ولی عاصی کننده... روز رو که شب می کنم یه نفس راحت می کشم که یعنی شاخ ِ هجده ساعت دیگه رو هم شکوندم... انقدر لبِ مرزم... تِیک ایت ایزی و این قرتی بازیا رو هم نیستم دیگه... انگار که زده باشم به تیپ خودم... اصن اوضاعیه... 

یه استاد لازم دارم... یکی که چراغ دستش باشه... گم شدم شدیـــــــــــــــد... شدید ها... یعنی تا حالا اینجوری نشده بودم... 

نظرات 3 + ارسال نظر
Siavash پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ق.ظ

Alice in Wonderland

Alice : "Would u tell me, please, which way i ought to go from here?"
The Cat : "That depends a great deal on where you want to get to"
Alice : "I don't much care where ________"
The Cat : "Then it doesn't matter which way you go"

:- Lewis Carroll
(refered in M.D.Davis,The Math of Money)

سارا پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ب.ظ

I do care where I want to get... I guess I want what I want so bad that I freak myself out!

This "The Math of Money"... I had an overall look at it... good one

Siavash شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

Good to know, not the freaking out part obviously , but please don't take these so personal, i say whatever comes to my mind first, trying to avoid analysis of myself or someone else
this passage from this book is the first thing that comes to my mind when someone is asking for direction or a guide, and this has nothing to do with the feeling that anyone could be a possible alice in wonderland
speaking of wonder it reminds me of a song by oasis,

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد